АКЦІЇ КАЛЬКУЛЯТОР

Страхування вантажів

Вірогідність фінансових втрат виникає при будь-якому перевезенні, незалежно від умов договору з перевізником. Фахівці  "НІКО Страхування" займаються страхуванням вантажів більше 10 років. Сьогодні Компанія пропонує надійний страховий захист майнових інтересів вантажовласника, пов'язаних з транспортуванням і зберіганням вантажів.

Наш поліс діє відносно збитків, понесених при здійсненні перевезень будь-яким видом транспорту по Україні і іншим країнам світу.

Об'єкти страхування:

  • будь-які види вантажів, що транпортуються всіма видами транспорту по всьому світу;
  • транспортні і накладні витрати, пов'язані з перевезенням;
  • очікуваний прибуток від реалізації товарів в пункті призначення.

Страховий захист:

  • З відповідальністю за всі ризики. Страховими випадками є: пошкодження, повна загибель або втрата всього або частини вантажу, що сталися практично з будь-якої причини, а також:

    • витрати і внески по загальній аварії;
    • всі необхідні і доцільні витрати по рятуванню вантажу, а також по зменшенню і встановленню розміру збитку, якщо збиток відшкодовується за умовами страхування.
  • З відповідальністю за часткову аварію. Страховими випадками є:

    • пошкодження, повна загибель або втрата всього або частини вантажу внаслідок вогню, блискавки, бурі, вихру і інших стихійних лих, краху або зіткнення судів, літаків і інших транспортних засобів між собою, або їх удару о нерухомі або плавучі предмети, посадки судна на мілину, провалу мостів, вибуху, пошкодження судна льодом, підмочки забортною водою, а також внаслідок заходів, прийнятих по рятуванню вантажу або гасінню пожежі;
    • втрата вантажу внаслідок зникнення транспортного засобу без вісті;
    • пошкодження, повна загибель або втрата всього або частини вантажу внаслідок нещасних випадків при вантаженні, укладанні, розвантаженні вантажу і прийомі судном палива;
    • витрати і внески по загальній аварії;
    • всі необхідні і доцільні витрати по рятуванню вантажу, а також по зменшенню збитку і по встановленню його розміру, якщо збиток відшкодовується за умовами страхування.
  • Без відповідальності за пошкодження, крім випадків аварії. Страховими випадками є:

    • повна загибель або втрата всього або частини вантажу внаслідок вогню, блискавки, бурі, вихру і інших стихійних лих, краху або зіткнення судів, літаків і інших транспортних засобів між собою, або їх удару о нерухомі або плавучі предмети, посадки судна на мілину, провалу мостів, вибуху, пошкодження судна льодом, підмочки забортною водою, а також внаслідок заходів, прийнятих по рятуванню вантажу або гасінню пожежі;
    • втрата вантажу внаслідок зникнення транспортного засобу без вісті;
    • повна загибель всього або частини вантажу внаслідок нещасних випадків при вантаженні, укладанні, розвантаженні вантажу і прийомі судном палива;
    • пошкодження вантажу внаслідок краху або зіткнення судів, літаків і інших транспортних засобів між собою або із нерухомим, або плавучим предметом (включаючи лід), посадки судна на мілину, пожежі або вибуху на судні, літаку або другому транспортному засобі;
    • витрати і внески по загальній аварії;
    • всі необхідні і доцільні витрати по рятуванню вантажу, а також по зменшенню збитку і по встановленню його розміру, якщо збиток відшкодовується за умовами страхування.

Додаткове покриття:

  • "війна" + "страйкові ризики";
  • ризик "таємне зникнення вантажу";
  • франшиза 0% за спеціальними умовами.

Ліміти відповідальності Страхової компанії:

За договором в цілому: 100% або 110 % від вартості вантажу;

Спеціальні ліміти.

По перевезенню: ліміт відповідальності за договором в цілому і/чи по одному транспортному засобу, об'єкту страхування (місцю, партії вантажу);

Період страхування включає весь період перевезення від складу до складу:

  • Починається з моменту прийому вантажу зі складу в пункті відправлення, продовжується протягом всього періоду перевезення (включаючи перевантаження, перевалки і проміжне зберігання в пунктах перевантажень і перевалок) і припиняється у момент доставки вантажу на склад одержувача або інший кінцевий склад, вказаний в полісі.
  • Також поліс може діяти під час знаходження вантажів на виставках і аукціонах.

Чинники, що впливають на розмір страхового внеску:

  • умови страхування;
  • номенклатура вантажу;
  • упаковка вантажу;
  • маршрути перевезень;
  • спосіб перевезення;
  • об'єм перевезень;
  • наявність охорони і супроводження вантажу.

Умови страхування:

  • договір може заключатися як на разову відправку, так і на страхування перевезень, здійснюваних протягом тривалого періоду.
  • суми договорів страхування фіксуються як в національній, так і в іноземній валюті. Страхове відшкодування за пошкоджений, зниклий або загиблий вантаж виплачується у валюті страхування/оплати страхової премії.
  • термін розгляду і оплати претензій не перевищує 15 днів з моменту подачі всіх необхідних документів.

СПЕЦІАЛЬНІ БОНУСИ І ПЕРЕВАГИ:

  • спрощена система відшкодування збитків, на підставі висновку/акту сюрвейєрськой компанії;
  • цілодобова оперативна допомога;
  • надання послуг сюрвейя в будь-якій точці земної кулі /Якщо випадок визнаний страховим випадком (згідно умов договору), витрати по проведенню сюрвейерського огляду - безкоштовно для клієнта/;
  • виплата страхового відшкодування клієнтові/страхувальникові і вигодонабувачеві – нерезиденту.

Сьогодні компанія пропонує надійний страховий захист майнових інтересів вантажовласника, пов'язаних з перевезенням і зберіганням вантажів.

Страховой случай
  • Ваші дії при необхідності отримання послуг, передбачених Договором страхування

    Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:

    • прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;

    • характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;

    • Ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.

    Будь ласка дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!

    Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.

    Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.

    Додатково повідомляємо, що ТДВ «СК «НІКО Страхування» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:

    • CORIS UKRAINE
      +380 44 239 88 00
      для відправки SMS: +380 95 280 82 43
      e-mail: coris@coris.ua

    • NOVA ASSISTANCE
      Туреччина Анталія +90 242 988 02 35
      Болгарія +35956918004
      Єгипет + 20 114 904 45 46
      Греція +302111983973
      Іспанія +34931731427
      РФ +74957830515
      Україна +380443745026
      Таїланд +66600035168
      Румунія +40312294628
      Весь світ +373 22 994 955
      e-mail: office@novasist.net
      Skype: nova-assistance

    • Savitar group
      + 380 44 599 54 04
      e-mail: ukr@savitar-gr.com
      Skype name: savitar044

    • Smile Assistance
      +380 44 287 88 70

    Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.

  • Действия при наступлении страхового случая:

  • Немедленно, но не позже одного часа после наступления случая, який имеет признаки страхового, сообщить и вызвать на место события представителей компетентных органов (в согласовании с характером события), дождаться и получить от них документы, Которые подтверждают факт, время и обстоятельства события.

  • Позвонить в круглосуточный справочно-информационный центр СК «НИКО» со стационарного или мобильного телефона

    • (044) 200 3 апреля
    • 0800303333 (звонки по Украине безплатные).

    Оператор центра скоординировать действия, при необходимости, вызовет скорую помощь, эвакуатор и аварийного комиссара.

  • Сообщить оператору свое ФИО, место, время события, повреждения в результате ДТП и номер договора страхования (номер указан в Вашей сервисной карточке), также узнайте порядок действий, необходимых в Вашей ситуации;
  • В течении 2-х рабочих дней, написать заявление в наступлении страхового случая в СК «Индиго» (в офисе компании или рекомендационным письмом, курьером, факсом)

Действия при наступлении ДТП или второго варианта, кроме кражи

  • Включить аварийную световую сигнализацию и выставить знак аварийной остановки;

    • при ДТП - вызвать патрульную службу или представителей ГАИ (для ОТДЕЛЬНЫХ регионов);
    • при пожаре или замиканниы электропроводки - пожарную охрану;
    • при повреждении Вашего автомобиля в результате протиправных действий третьих лиц - Патрульную службу или инспекторов МВД (для ОТДЕЛЬНЫХ регионов)
  • при возможности Получить от сотрудников компетентного органа следующие документы:

    • При ДТП (дорожно-транспортное происшествие)

      • а) справку о регистрации ДТП с указанием полученых автотранспортом механических повреждений (для ОТДЕЛЬНЫХ регионов);
    • При ПДТЛ (противоправные действия третьих лиц)

      • a) справку (талон), что подтверждает Ваше обращение в отделение МВД
      • b) справку о возбуждении криминального дела, или справку о отказе возбуждения криминального дела, если в ходе поисковой деятельности правонарушителя не удалось обнаружить
    • При стихийных явлениях

      • a) справку с областного (районного) Гидрометцентр о влияние атмосферных явлений.
    • При пожаре

      • а) акт пожарной службы о случай, где будет четко указана дата, время и причины возникновения пожара.
       

В ДТП страхователь должен помнить следующее:

  • в прибытия патрульной службы или инспектора ГАИ НЕ изменять положение предметов или транспортных средств, Которые имеют отношение к ДТП, кроме случаев, когда необходимо ПРЕДОСТАВИТЬ экстренную помощь пострадавшим;
  • не давать никаких письменных обещаний и НЕ делать никаких заявленный;
  • не в коем случае не узнал добровольно свою вину; даже Очевидная, на Ваш взгляд, ситуация может обернутся Самым непредсказуемым образом, поэтому полную или частичную вину определяют компетентны органы;
  • все документы (по исключением объяснений других участников и очевидцев аварии) оформляются на месте ДТП в вашем присутствии; Вы имеете право делать свои замечания, указывать на важные, на ваш взгляд, обстоятельства и требовать их указания в документах, все графы и разделы в первичных документах Должны быть заполнены или перечеркнуты, если они не несут никакой информации;
  • эвакуацию автомобиля с места происшествия можно делать только после документального оформления факта ДТП сотрудниками патрульной службы или ГАИ и получения от них соответствующего разрешения; стоимость эвакуации СК возместит Вам в размере лимита установленного в договоре страхования;
  • Согласно Приказа МВД Украины от 07.11.2015 № 1395 «Об утверждение Инструкции с оформления полицейскими материалов о административные правонарушения в сфере обеспечения безопасности дорожного движения, зафиксированных в неавтоматическом режиме», форма первичной справки о повреждения транспортных средств в дорожно-транспортном происшествии и порядок ее выдачи полицейскими не предусмотрена. Поэтому в городах, где начала свою работу патрульная полиция, при оформлении ДТП первичная справка о повреждениях транспортных средств в ДТП больше НЕ оформляется.

Действия при угоне застрахованного транспортного средства

  • немедленно, как только Вам станет известно о том, что случилось, необходимо вызвать сотрудников полиции;
  • в течение срока, предусмотренного УПК Украины, сотрудники полиции должны выдать Вам документ, подтверждающий открытие уголовного дела по факту похищения;
 

Страхователь должен помнить следующее: никогда не оставляйте (даже если Вы выходите на несколько минут) документы на автомобиль (тех. паспорт, доверенность) и ключ зажигания \ доступа в транспортном средстве, поскольку выплата страхового возмещения в случае угона осуществляется СК только при наличии документов на автомобиль (тех. паспорт, доверенность) и полного комплекта ключей.

После документального оформления страхового случая Вы можете получить консультацию непосредственно у сотрудников отдела урегулирования убытков СК «НИКО Страхование" по телефонам:

 
  • (044) 200 3 апреля
  • (044) 200 4 апреля с 9:00 до 18:00
  • 0800303333 (звонки по Украине бесплатные)
Контакти