АКЦІЇ КАЛЬКУЛЯТОР

Страхування персоналу

Набільш ефективним інструменом контролю над витартами у випадук хвороби та виробничих трамв співробітників Вашої компанії є програми медичного страхування та страхування від нещасних випадків.

Добровільне медичне страхування для корпоративних клієнтів

  • Ризики, які покриває Договір добровільного медичного страхування
  • Програми страхування
  • Рівні обслуговування Програм медичного страхування

Медичне страхування – це страхова послуга, яка в даний час в України стає все більш популярною, користується великим попитом на підприємствах різних галузей. Як показує досвід, на сьогоднішній день наявність даної страхового захисту є звичайною практикою і невід'ємною частиною системи мотивації працівників (соціальної захищеності), показує реальну турботу роботодавця про своїх працівників.

Програми медичного страхування стануть додатковим інструментом забезпечення соціальних гарантій для співробітників вашого підприємства. Хвороба працівників в найменшій мірі буде впливати на ритм роботи вашої організації, адже  "НІКО Страхування" подбає про своєчасну кваліфіковану медичну допомогу.

Застраховані особи з медичного страхування на всьому етапі лікування не несуть фінансових витрат. Отримують грошову компенсацію за оплату медичної допомоги за умови екстреного звернення (в обсязі Програми страхування) за медичною допомогою у медичні заклади.

Ризики, які покриває Договір добровільного медичного страхування:

  • будь-які гострі (раптові) захворювання та стани;
  • загострення хронічних соматичних захворювань;
  • нещасні випадки (травми, опіки, отруєння) на виробництві та в побуті (24 години);
  • позаматкова вагітність;
  • переривання вагітності за медичними показаннями.

Програми страхування

Комплексна Програма медичного страхування може включати в себе наступні медичні послуги:

  • Поліклінічна допомога

    (Консультації фахівців, виклик лікаря додому, оформлення лікарняних листів; діагностичні процедури);

  • Стаціонарна допомога

    (Консультації фахівців; лабораторні та інструментальні дослідження; хірургічне та терапевтичне лікування, оплата перебування в операційній та післяопераційній палатах; забезпечення медикаментами та витратними матеріалами);

  • Невідкладна медична допомога

    (виїзд бригади невідкладної допомоги, первинний огляд, постановка попереднього діагнозу; надання невідкладної допомоги, медикаментозне забезпечення; транспортування в медичний заклад.

  • Стоматологічна допомога

    (огляд та консультації; терапевтичне та хірургічне лікування, рентген, анестезія);

  • Оплата медикаментів і витратних матеріалів в амбулаторних, стаціонарних умовах, а так само по послугах швидкої медичної допомоги та стоматології

Рівні обслуговування Програм медичного страхування:

  • ЕЛІТ / V.I.P. (Бізнес, Люкс, "Золота карта" -mini, -maxi);
  • СТАНДАРТ (Персонал, Бізнес, "Срібна карта" -mini, -maxi);
  • БАЗОВА (Соціальна, Основа, -mini, -maxi).

У рамках спільної Програми медичного страхування можуть надаватися додаткові медичні послуги відповідно до потреб і побажань клієнта, такі як:

  • Вакцинація проти грипу перед очікуваним початком епідемії;
  • Вітамінізація у весняний період або забезпечення адаптогенами та / або імуномодуляторами;
  • Профілактика комп'ютерного синдрому (синдром "сухого ока", спазм акомодації і ін.)
  • Діагностика ЗПСШ (захворювань, що передаються статевим шляхом);
  • Страхування виїжджаючих за кордон;
  • Надання корпоративної офісної аптечки;
  • Діагностика та лікування туберкульозу та цукрового діабету, онкологічних захворювань, які вперше виникли в період дії Договору;
  • Лікувально-оздоровчі послуги (відвідування басейну, тренажерного залу і т.д.);
  • Інші додаткові послуги.

Переваги страхування в "НІКО Страхування":

  • Можливість отримання якісної і своєчасної медичної допомоги;
  • Цілодобове обслуговування Застрахованих осіб власним Асистанським центром  "НІКО Страхування", безкоштовно зі стаціонарних телефонів по всій Україні - 0 (800) 303-333,мобільний тел. згідно з тарифом оператора (050) - 386 45 74, багатоканальна телефонна лінія - (044) 200 04 01;
  • Комплексне забезпечення з організації медичного обслуговування застрахованих осіб (організація відвідин медичного закладу відповідно до профілю захворювання, проходження всіх необхідних консультацій, обстежень, медикаментозне покриття);
  • Програми страхування розробляються і супроводжуються фахівцями компанії з вищою медичною освітою;
  • Захист інтересу клієнтів (конфіденційність);
  • Можливість вибору медичного закладу та / або лікуючого лікаря;
  • Індивідуальний підхід у створенні Програм медичного страхування безпосередньо за побажаннями і потребами клієнта;
  • Проведення профілактичних заходів (вакцинація, вітамінізація, профілактичні огляди).
Страховий випадок
  • Ваші дії при необхідності отримання послуг, передбачених Договором страхування

    Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:

    • прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;

    • характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;

    • Ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.

    Будь ласка дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!

    Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.

    Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.

    Додатково повідомляємо, що ТДВ «НІКО Страхування» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:

    • CORIS UKRAINE
      +380 44 239 88 00
      для відправки SMS: +380 95 280 82 43
      e-mail: coris@coris.ua

    • NOVA ASSISTANCE
      Туреччина Анталія +90 242 988 02 35
      Болгарія +35956918004
      Єгипет + 20 114 904 45 46
      Греція +302111983973
      Іспанія +34931731427
      РФ +74957830515
      Україна +380443745026
      Таїланд +66600035168
      Румунія +40312294628
      Весь світ +373 22 994 955
      e-mail: office@novasist.net
      Skype: nova-assistance

    • Savitar group
      + 380 44 599 54 04
      e-mail: ukr@savitar-gr.com
      Skype name: savitar044

    • Smile Assistance
      +380 44 287 88 70

    Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.

  • Дії при настанні страхового випадку:

    • Негайно, але не пізніше однієї години після настання випадку, що має ознаки страхового, повідомити і викликати на місце події представників компетентних органів (відповідно до характеру події), дочекатися і отримати від них документи, які підтверджують факт настання, час і обставини події.

    • Зателефонувати в цілодобовий довідково-інформаційний центр "НІКО Страхування" зі стаціонарного або мобільного телефону:

      • (044) 200 04 03
      • 0 800 303 333 (дзвінки по Україні безкоштовні).

      Оператор центру допоможе скоординувати дії, при необхідності, викличе швидку допомогу, евакуатор та аварійного комісара.

    • Повідомити оператору своє ПІБ, місце, час події, пошкодження в результаті події та номер договору страхування (номер зазначений у Вашій сервісній картці), також дізнайтеся порядок дій, які необхідно здійснити у Вашій ситуації;
    • Протягом 2 днів, не враховуючи вихідні та святкові, написати заяву про настання страхового випадку в СК "НІКО Страхування".

    Дії при настанні ДТП або будь-якої іншої події, крім викрадення:

    • включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки;

      • при ДТП - викликати патрульну поліцію;
      • при пожежі або замиканні електропроводки - пожежну охорону;
      • при пошкодженні Вашого автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб – патрульну поліцію;
    • при можливості отримати від співробітника компетентного органу наступні документи:

      • При ДТП (дорожньо-транспортна пригода):

        • а) копію схеми ДТП та протоколу (за можливості фотофіксації);
      • При ПДТО (протиправні дії третіх осіб):

        • a) довідку, що підтверджує Ваше звернення до відділення поліції.
        • b) довідку про порушення кримінальної справи, або довідку про відмову в порушенні кримінальної справи, якщо в ході пошукової діяльності правопорушника не вдалося виявити.
      • При стихійних явищах:

        • a) довідку з обласного (районного) гідрометцентру про вплив атмосферних явищ.
      • При пожежі:

        • а) акт пожежної охорони про подію, де буде чітко зазначена дата, час і причини виникнення пожежі.

    При ДТП страхувальник повинен пам'ятати наступне:

    • до прибуття патрульної поліції не змінювати положення предметів або транспортних засобів, що мають відношення до ДТП, крім випадків, коли необхідне надання екстреної допомоги потерпілим;
    • не давайте ніяких письмових обіцянок і не робіть ніяких заяв;
    • у жодному разі не визнайте добровільно свою провину; навіть очевидна, на Ваш погляд, ситуація може обернутися самим непередбачуваним чином, тому повну або часткову провину визначають компетентні органи;
    • усі документи (за винятком пояснень інших учасників і очевидців аварії) оформлюються на місці ДТП відповідними представниками у вашій присутності; Ви маєте право робити свої зауваження, вказувати на важливі, з вашого погляду, обставини й вимагати їхнього зазначення в документах, усі графи й розділи в первинних документах повинні бути заповнені або закреслені якщо вони не несуть ніякої інформації;
    • евакуацію автомобіля з місця події можна зробити тільки після документального оформлення факту ДТП співробітниками патрульної поліції та отримання від них відповідного дозволу, вартість евакуації СК відшкодує Вам в розмірі ліміту встановленого в договорі страхування;
    • Згідно з Наказом МВС України від 07.11.2015 № 1395 «Про затвердження Інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованих не в автоматичному режимі», форма первинної довідки про пошкодження транспортних засобів у дорожньо-транспортній пригоді та порядок її видачі поліцейськими не передбачена.

    Дії при викраденні застрахованого транспортного засобу:

    • негайно, як тільки Вам стане відомо про те, що трапилося, необхідно викликати співробітників поліції;
    • протягом строку, передбаченого КПК України, співробітники поліції повинні видати Вам документ, що підтверджуює відкриття кримінальної справи за фактом викрадення;

    Страхувальник повинен пам'ятати наступне: ніколи не залишайте (навіть якщо Ви виходите на декілька хвилин) документи на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і ключ запалювання\доступу в транспортному засобі, оскільки виплата страхового відшкодування у випадку викрадення здійснюється СК тільки при наявності документів на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і повного комплекту ключів.

    Після документального оформлення страхового випадку Ви можете отримати консультацію безпосередньо у співробітників відділу врегулювання збитків СК "НІКО Страхування" за телефонами:

    • (044) 200 04 03
    • (044) 200 04 04 з 9:00 до 18:00
    • 0 800 303 333 (дзвінки по Україні безкоштовні)
Контакти