АКЦІЇ КАЛЬКУЛЯТОР

Страхування персоналу

Набільш ефективним інструменом контролю над витартами у випадук хвороби та виробничих трамв співробітників Вашої компанії є програми медичного страхування та страхування від нещасних випадків.

Добровільне медичне страхування для корпоративних клієнтів

  • Ризики, які покриває Договір добровільного медичного страхування
  • Програми страхування
  • Рівні обслуговування Програм медичного страхування

Медичне страхування – це страхова послуга, яка в даний час в України стає все більш популярною, користується великим попитом на підприємствах різних галузей. Як показує досвід, на сьогоднішній день наявність даної страхового захисту є звичайною практикою і невід'ємною частиною системи мотивації працівників (соціальної захищеності), показує реальну турботу роботодавця про своїх працівників.

Програми медичного страхування стануть додатковим інструментом забезпечення соціальних гарантій для співробітників вашого підприємства. Хвороба працівників в найменшій мірі буде впливати на ритм роботи вашої організації, адже  "НІКО Страхування" подбає про своєчасну кваліфіковану медичну допомогу.

Застраховані особи з медичного страхування на всьому етапі лікування не несуть фінансових витрат. Отримують грошову компенсацію за оплату медичної допомоги за умови екстреного звернення (в обсязі Програми страхування) за медичною допомогою у медичні заклади.

Ризики, які покриває Договір добровільного медичного страхування:

  • будь-які гострі (раптові) захворювання та стани;
  • загострення хронічних соматичних захворювань;
  • нещасні випадки (травми, опіки, отруєння) на виробництві та в побуті (24 години);
  • позаматкова вагітність;
  • переривання вагітності за медичними показаннями.

Програми страхування

Комплексна Програма медичного страхування може включати в себе наступні медичні послуги:

  • Поліклінічна допомога

    (Консультації фахівців, виклик лікаря додому, оформлення лікарняних листів; діагностичні процедури);

  • Стаціонарна допомога

    (Консультації фахівців; лабораторні та інструментальні дослідження; хірургічне та терапевтичне лікування, оплата перебування в операційній та післяопераційній палатах; забезпечення медикаментами та витратними матеріалами);

  • Невідкладна медична допомога

    (виїзд бригади невідкладної допомоги, первинний огляд, постановка попереднього діагнозу; надання невідкладної допомоги, медикаментозне забезпечення; транспортування в медичний заклад.

  • Стоматологічна допомога

    (огляд та консультації; терапевтичне та хірургічне лікування, рентген, анестезія);

  • Оплата медикаментів і витратних матеріалів в амбулаторних, стаціонарних умовах, а так само по послугах швидкої медичної допомоги та стоматології

Рівні обслуговування Програм медичного страхування:

  • ЕЛІТ / V.I.P. (Бізнес, Люкс, "Золота карта" -mini, -maxi);
  • СТАНДАРТ (Персонал, Бізнес, "Срібна карта" -mini, -maxi);
  • БАЗОВА (Соціальна, Основа, -mini, -maxi).

У рамках спільної Програми медичного страхування можуть надаватися додаткові медичні послуги відповідно до потреб і побажань клієнта, такі як:

  • Вакцинація проти грипу перед очікуваним початком епідемії;
  • Вітамінізація у весняний період або забезпечення адаптогенами та / або імуномодуляторами;
  • Профілактика комп'ютерного синдрому (синдром "сухого ока", спазм акомодації і ін.)
  • Діагностика ЗПСШ (захворювань, що передаються статевим шляхом);
  • Страхування виїжджаючих за кордон;
  • Надання корпоративної офісної аптечки;
  • Діагностика та лікування туберкульозу та цукрового діабету, онкологічних захворювань, які вперше виникли в період дії Договору;
  • Лікувально-оздоровчі послуги (відвідування басейну, тренажерного залу і т.д.);
  • Інші додаткові послуги.

Переваги страхування в "НІКО Страхування":

  • Можливість отримання якісної і своєчасної медичної допомоги;
  • Цілодобове обслуговування Застрахованих осіб власним Асистанським центром  "НІКО Страхування", безкоштовно зі стаціонарних телефонів по всій Україні - 0 (800) 303-333,мобільний тел. згідно з тарифом оператора (050) - 386 45 74, багатоканальна телефонна лінія - (044) 200 04 01;
  • Комплексне забезпечення з організації медичного обслуговування застрахованих осіб (організація відвідин медичного закладу відповідно до профілю захворювання, проходження всіх необхідних консультацій, обстежень, медикаментозне покриття);
  • Програми страхування розробляються і супроводжуються фахівцями компанії з вищою медичною освітою;
  • Захист інтересу клієнтів (конфіденційність);
  • Можливість вибору медичного закладу та / або лікуючого лікаря;
  • Індивідуальний підхід у створенні Програм медичного страхування безпосередньо за побажаннями і потребами клієнта;
  • Проведення профілактичних заходів (вакцинація, вітамінізація, профілактичні огляди).
Страховой случай
  • Ваші дії при необхідності отримання послуг, передбачених Договором страхування

    Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:

    • прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;

    • характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;

    • Ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.

    Будь ласка дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!

    Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.

    Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.

    Додатково повідомляємо, що ТДВ «СК «НІКО Страхування» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:

    • CORIS UKRAINE
      +380 44 239 88 00
      для відправки SMS: +380 95 280 82 43
      e-mail: coris@coris.ua

    • NOVA ASSISTANCE
      Туреччина Анталія +90 242 988 02 35
      Болгарія +35956918004
      Єгипет + 20 114 904 45 46
      Греція +302111983973
      Іспанія +34931731427
      РФ +74957830515
      Україна +380443745026
      Таїланд +66600035168
      Румунія +40312294628
      Весь світ +373 22 994 955
      e-mail: office@novasist.net
      Skype: nova-assistance

    • Savitar group
      + 380 44 599 54 04
      e-mail: ukr@savitar-gr.com
      Skype name: savitar044

    • Smile Assistance
      +380 44 287 88 70

    Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.

  • Действия при наступлении страхового случая:

  • Немедленно, но не позже одного часа после наступления случая, який имеет признаки страхового, сообщить и вызвать на место события представителей компетентных органов (в согласовании с характером события), дождаться и получить от них документы, Которые подтверждают факт, время и обстоятельства события.

  • Позвонить в круглосуточный справочно-информационный центр СК «НИКО» со стационарного или мобильного телефона

    • (044) 200 3 апреля
    • 0800303333 (звонки по Украине безплатные).

    Оператор центра скоординировать действия, при необходимости, вызовет скорую помощь, эвакуатор и аварийного комиссара.

  • Сообщить оператору свое ФИО, место, время события, повреждения в результате ДТП и номер договора страхования (номер указан в Вашей сервисной карточке), также узнайте порядок действий, необходимых в Вашей ситуации;
  • В течении 2-х рабочих дней, написать заявление в наступлении страхового случая в СК «Индиго» (в офисе компании или рекомендационным письмом, курьером, факсом)

Действия при наступлении ДТП или второго варианта, кроме кражи

  • Включить аварийную световую сигнализацию и выставить знак аварийной остановки;

    • при ДТП - вызвать патрульную службу или представителей ГАИ (для ОТДЕЛЬНЫХ регионов);
    • при пожаре или замиканниы электропроводки - пожарную охрану;
    • при повреждении Вашего автомобиля в результате протиправных действий третьих лиц - Патрульную службу или инспекторов МВД (для ОТДЕЛЬНЫХ регионов)
  • при возможности Получить от сотрудников компетентного органа следующие документы:

    • При ДТП (дорожно-транспортное происшествие)

      • а) справку о регистрации ДТП с указанием полученых автотранспортом механических повреждений (для ОТДЕЛЬНЫХ регионов);
    • При ПДТЛ (противоправные действия третьих лиц)

      • a) справку (талон), что подтверждает Ваше обращение в отделение МВД
      • b) справку о возбуждении криминального дела, или справку о отказе возбуждения криминального дела, если в ходе поисковой деятельности правонарушителя не удалось обнаружить
    • При стихийных явлениях

      • a) справку с областного (районного) Гидрометцентр о влияние атмосферных явлений.
    • При пожаре

      • а) акт пожарной службы о случай, где будет четко указана дата, время и причины возникновения пожара.
       

В ДТП страхователь должен помнить следующее:

  • в прибытия патрульной службы или инспектора ГАИ НЕ изменять положение предметов или транспортных средств, Которые имеют отношение к ДТП, кроме случаев, когда необходимо ПРЕДОСТАВИТЬ экстренную помощь пострадавшим;
  • не давать никаких письменных обещаний и НЕ делать никаких заявленный;
  • не в коем случае не узнал добровольно свою вину; даже Очевидная, на Ваш взгляд, ситуация может обернутся Самым непредсказуемым образом, поэтому полную или частичную вину определяют компетентны органы;
  • все документы (по исключением объяснений других участников и очевидцев аварии) оформляются на месте ДТП в вашем присутствии; Вы имеете право делать свои замечания, указывать на важные, на ваш взгляд, обстоятельства и требовать их указания в документах, все графы и разделы в первичных документах Должны быть заполнены или перечеркнуты, если они не несут никакой информации;
  • эвакуацию автомобиля с места происшествия можно делать только после документального оформления факта ДТП сотрудниками патрульной службы или ГАИ и получения от них соответствующего разрешения; стоимость эвакуации СК возместит Вам в размере лимита установленного в договоре страхования;
  • Согласно Приказа МВД Украины от 07.11.2015 № 1395 «Об утверждение Инструкции с оформления полицейскими материалов о административные правонарушения в сфере обеспечения безопасности дорожного движения, зафиксированных в неавтоматическом режиме», форма первичной справки о повреждения транспортных средств в дорожно-транспортном происшествии и порядок ее выдачи полицейскими не предусмотрена. Поэтому в городах, где начала свою работу патрульная полиция, при оформлении ДТП первичная справка о повреждениях транспортных средств в ДТП больше НЕ оформляется.

Действия при угоне застрахованного транспортного средства

  • немедленно, как только Вам станет известно о том, что случилось, необходимо вызвать сотрудников полиции;
  • в течение срока, предусмотренного УПК Украины, сотрудники полиции должны выдать Вам документ, подтверждающий открытие уголовного дела по факту похищения;
 

Страхователь должен помнить следующее: никогда не оставляйте (даже если Вы выходите на несколько минут) документы на автомобиль (тех. паспорт, доверенность) и ключ зажигания \ доступа в транспортном средстве, поскольку выплата страхового возмещения в случае угона осуществляется СК только при наличии документов на автомобиль (тех. паспорт, доверенность) и полного комплекта ключей.

После документального оформления страхового случая Вы можете получить консультацию непосредственно у сотрудников отдела урегулирования убытков СК «НИКО Страхование" по телефонам:

 
  • (044) 200 3 апреля
  • (044) 200 4 апреля с 9:00 до 18:00
  • 0800303333 (звонки по Украине бесплатные)
Контакти