АКЦІЇ КАЛЬКУЛЯТОР

Страхування подорожей

Страхування при подорожі за кордон

Туристичне страхування - це ефективний механізм дозволяє уникнути непередбачених фінансових витрат, які можуть виникнути під час поїздки в результаті раптового розладу здоров'я або отримання травми внаслідок нещасного випадку.

Міжнародний договір страхування від  "НІКО Страхування" - це повний комплекс страхових послуг і гарантія відсутності непередбачених фінансових витрат, пов'язаних з організацією та оплатою екстрених медичних та інших послуг під час перебування за межами України.

Договір включає такі види страхування:

  • Страхування медичних та інших витрат
  • Страхування від нещасного випадку
  • Додаткове медичне страхування
  • Страхування ризику неможливості здійснення зарубіжної поїздки

Страхування медичних та інших витрат

Ця програма дозволяє отримати невідкладну медичну допомогу за кордоном внаслідок раптового гострого захворювання або нещасного випадку та включає в себе наступний перелік послуг:

Програма А

  • Невідкладна медична допомога (амбулаторна та стаціонарна).
  • Невідкладна стоматологічна допомога з наступними лімітами:
    • при виникненні гострого зубного болю - до 150 Євро;
    • внаслідок нещасного випадку - до 300 Євро.
  • Транспортування в разі клінічної необхідності за медичними показаннями виключно до найближчої профільної клініці чи лікаря. 
  • Репатріація (медична евакуація) Застрахованої особи.
  • Репатріація останків Застрахованої особи.

Програма В включає в себе умови програми А, а також:

  • Візит третьої особи у випадку перебування Застрахованої особи в клініці протягом більш ніж 10 (десяти) діб;
  • Дострокове повернення Застрахованої особи;
  • Евакуація дітей;
  • Заміщення Застрахованої особи;
  • Допомога при розшуку загубленого багажу;
  • Допомога при втраті особистих документів та квитків на рейсовий транспорт - до 200 Євро.

Страхування від нещасного випадку

Ця програма страхування дозволяє Застрахованим особам отримати грошову компенсацію в результаті нещасного випадку. Є додатковою програмою і може бути придбана разом із програмою страхування медичних витрат.

Страховим випадком є нещасний випадок, який стався із Застрахованою особою протягом періоду дії Договору страхування і привів до:

  • розладу здоров'я Застрахованої особи - таких наслідків нещасного випадку як: травматичне ушкодження здоров'я (травма, забій, рана, перелом, черепно-мозкова травма, розрив органів, звязок, сухожиль та ін), а також опік, утоплення, обмороження, переохолодження, теплової удар, раптове удушення, випадкове гостре отруєння отруйними рослинами, хімічними або токсичними речовинами (промисловими або побутовими), ліками - виплата проводиться відповідно до "Таблиці страхових виплат при настанні страхових випадків";
  • смерті Застрахованої особи - виплачується 100% страхової суми.

Додаткове медичне страхування

Страховим випадком є розлад здоров'я Застрахованої особи внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку, внаслідок яких проводилося лікування Застрахованої особи в період перебування за кордоном.

Страховик організовує і оплачує подальше лікування Застрахованої особи після її повернення в країну постійного проживання. Необхідність подальшого лікування Застрахованої особи після її повернення в країну постійного проживання визначає Асистанська компанія або медичний заклад, що є її партнером. 

Обов'язкова умова для лікування Застрахованої особи після повернення в країну постійного проживання - медична допомога під час зарубіжної поїздки йому була надана за участю асистанської компанії.

Копії медичних документів, які підтверджують надання за кордоном медичних послуг Застрахованій особі і говорять про необхідність продовження її лікування після повернення в країну постійного проживання, повинні бути надані Страховику шляхом факсимільного повідомлення не пізніше ніж за 24 години до прибуття Застрахованої особи на Україну. Оригінали цих документів передаються Страховику після прибуття в Україну.

Страхування ризику неможливості здійснення зарубіжної поїздки

Ця програма дозволяє Застрахованій особі уникнути фінансових втрат у разі непередбаченого відмови від раніше заброньованої і оплаченої поїздки, якщо неможливість здійснення поїздки пов'язана з такими подіями:

  • раптове захворювання або нещасний випадок, що сталися з Застрахованою особою і потребували лікування в умовах стаціонару;
  • раптове захворювання або нещасний випадок, що сталися з одним з найближчих родичів Застрахованої особи, і вимагали лікування в умовах стаціонару;
  • смерть одного з найближчих родичів Застрахованої особи;
  • отримання Застрахованою особою судової повістки, згідно з якою необхідно приймати участь у судових засіданнях;
  • відмова Застрахованої особи від закордонної поїздки, через пошкодження частини особистого майна цієї особи при пожежі, стихійного лиха, аварії систем водопостачання, опалення чи каналізації, ДТП, при протиправних діях третіх осіб; при цьому прогнозований розмір збитку повинен становити не менше еквіваленту 2000 Євро;
  • запізнення Застрахованої особи на літак, потяг, теплохід або автобус, внаслідок затримки прибуття маршрутного транспортного засобу; при цьому, очікуваний час прибуття має відрізнятися не менше ніж на 2 години від часу відправлення транспортного засобу для подальшої подорожі Застрахованої особи.

Застрахованій особі відшкодовується наступний матеріальний збиток, понесений ним з-за неможливості здійснення подорожі:

  • грошова сума, яка утримується туристичною фірмою в разі припинення дії договору про надання Застрахованій особі туристичних послуг, відповідно до умов договору на туристичне обслуговування;
  • сума грошових коштів, витрачених Застрахованою особою для здійснення зарубіжної поїздки в туристичних цілях і які не повертаються у разі відмови від поїздки: частину вартості квитків на транспортний засіб для проїзду до пункту призначення і повернення в країну проживання, яка не повертається транспортною організацією; вартість бронювання і оплати проживання.

Максимальний розмір фінансової відповідальності Страховика не може перевищувати:

  • страхову суму за договором страхування;
  • фактичну суму, витрачену Застрахованою особою для здійснення зарубіжної поїздки

Страхування подорожуючих  по Україні

Договір страхування подорожуючих по Україні "НІКО Страхування" забезпечує комплексний захист мандрівника під час поїздок по Україні.

Договір включає такі види страхування:

  • Страхування медичних витрат
  • Страхування від нещасного випадку

Страхування медичних витрат

Ця програма дозволяє отримати невідкладну медичну допомогу внаслідок раптового гострого захворювання або нещасного випадку та включає в себе наступний перелік послуг:

  • Невідкладна медична допомога. 
  • Невідкладна стоматологічна допомога - до 250 гривень. 
  • Транспортування в разі клінічної необхідності за медичними показаннями виключно до найближчої профільної клініці чи лікаря. 

Страхування від нещасного випадку

Ця програма страхування дозволяє Застрахованим особам отримати грошову компенсацію в результаті нещасного випадку. Є додатковою програмою і може бути придбана разом зі страхуванням медичних витрат.

Страховим випадком є ​​нещасний випадок, який стався із Застрахованою особою протягом періоду дії Договору страхування і привів до:

  • розладу здоров'я Застрахованої особи - таких наслідків нещасного випадку як: травматичне ушкодження здоров'я (травма, забій, рана, перелом, черепно-мозкова травма, розрив органів, звязок, сухожиль та ін), а також опік, утоплення, обмороження, переохолодження, теплової удар, раптове удушення, випадкове гостре отруєння отруйними рослинами, хімічними або токсичними речовинами (промисловими або побутовими), ліками - виплата проводиться відповідно до "Таблиці страхових виплат при настанні страхових випадків";
  •  смерті Застрахованої особи - виплачується 100% страхової суми.
Страховой случай
  • Ваші дії при необхідності отримання послуг, передбачених Договором страхування

    Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:

    • прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;

    • характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;

    • Ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.

    Будь ласка дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!

    Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.

    Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.

    Додатково повідомляємо, що ТДВ «СК «НІКО Страхування» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:

    • CORIS UKRAINE
      +380 44 239 88 00
      для відправки SMS: +380 95 280 82 43
      e-mail: coris@coris.ua

    • NOVA ASSISTANCE
      Туреччина Анталія +90 242 988 02 35
      Болгарія +35956918004
      Єгипет + 20 114 904 45 46
      Греція +302111983973
      Іспанія +34931731427
      РФ +74957830515
      Україна +380443745026
      Таїланд +66600035168
      Румунія +40312294628
      Весь світ +373 22 994 955
      e-mail: office@novasist.net
      Skype: nova-assistance

    • Savitar group
      + 380 44 599 54 04
      e-mail: ukr@savitar-gr.com
      Skype name: savitar044

    • Smile Assistance
      +380 44 287 88 70

    Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.

  • Действия при наступлении страхового случая:

  • Немедленно, но не позже одного часа после наступления случая, який имеет признаки страхового, сообщить и вызвать на место события представителей компетентных органов (в согласовании с характером события), дождаться и получить от них документы, Которые подтверждают факт, время и обстоятельства события.

  • Позвонить в круглосуточный справочно-информационный центр СК «НИКО» со стационарного или мобильного телефона

    • (044) 200 3 апреля
    • 0800303333 (звонки по Украине безплатные).

    Оператор центра скоординировать действия, при необходимости, вызовет скорую помощь, эвакуатор и аварийного комиссара.

  • Сообщить оператору свое ФИО, место, время события, повреждения в результате ДТП и номер договора страхования (номер указан в Вашей сервисной карточке), также узнайте порядок действий, необходимых в Вашей ситуации;
  • В течении 2-х рабочих дней, написать заявление в наступлении страхового случая в СК «Индиго» (в офисе компании или рекомендационным письмом, курьером, факсом)

Действия при наступлении ДТП или второго варианта, кроме кражи

  • Включить аварийную световую сигнализацию и выставить знак аварийной остановки;

    • при ДТП - вызвать патрульную службу или представителей ГАИ (для ОТДЕЛЬНЫХ регионов);
    • при пожаре или замиканниы электропроводки - пожарную охрану;
    • при повреждении Вашего автомобиля в результате протиправных действий третьих лиц - Патрульную службу или инспекторов МВД (для ОТДЕЛЬНЫХ регионов)
  • при возможности Получить от сотрудников компетентного органа следующие документы:

    • При ДТП (дорожно-транспортное происшествие)

      • а) справку о регистрации ДТП с указанием полученых автотранспортом механических повреждений (для ОТДЕЛЬНЫХ регионов);
    • При ПДТЛ (противоправные действия третьих лиц)

      • a) справку (талон), что подтверждает Ваше обращение в отделение МВД
      • b) справку о возбуждении криминального дела, или справку о отказе возбуждения криминального дела, если в ходе поисковой деятельности правонарушителя не удалось обнаружить
    • При стихийных явлениях

      • a) справку с областного (районного) Гидрометцентр о влияние атмосферных явлений.
    • При пожаре

      • а) акт пожарной службы о случай, где будет четко указана дата, время и причины возникновения пожара.
       

В ДТП страхователь должен помнить следующее:

  • в прибытия патрульной службы или инспектора ГАИ НЕ изменять положение предметов или транспортных средств, Которые имеют отношение к ДТП, кроме случаев, когда необходимо ПРЕДОСТАВИТЬ экстренную помощь пострадавшим;
  • не давать никаких письменных обещаний и НЕ делать никаких заявленный;
  • не в коем случае не узнал добровольно свою вину; даже Очевидная, на Ваш взгляд, ситуация может обернутся Самым непредсказуемым образом, поэтому полную или частичную вину определяют компетентны органы;
  • все документы (по исключением объяснений других участников и очевидцев аварии) оформляются на месте ДТП в вашем присутствии; Вы имеете право делать свои замечания, указывать на важные, на ваш взгляд, обстоятельства и требовать их указания в документах, все графы и разделы в первичных документах Должны быть заполнены или перечеркнуты, если они не несут никакой информации;
  • эвакуацию автомобиля с места происшествия можно делать только после документального оформления факта ДТП сотрудниками патрульной службы или ГАИ и получения от них соответствующего разрешения; стоимость эвакуации СК возместит Вам в размере лимита установленного в договоре страхования;
  • Согласно Приказа МВД Украины от 07.11.2015 № 1395 «Об утверждение Инструкции с оформления полицейскими материалов о административные правонарушения в сфере обеспечения безопасности дорожного движения, зафиксированных в неавтоматическом режиме», форма первичной справки о повреждения транспортных средств в дорожно-транспортном происшествии и порядок ее выдачи полицейскими не предусмотрена. Поэтому в городах, где начала свою работу патрульная полиция, при оформлении ДТП первичная справка о повреждениях транспортных средств в ДТП больше НЕ оформляется.

Действия при угоне застрахованного транспортного средства

  • немедленно, как только Вам станет известно о том, что случилось, необходимо вызвать сотрудников полиции;
  • в течение срока, предусмотренного УПК Украины, сотрудники полиции должны выдать Вам документ, подтверждающий открытие уголовного дела по факту похищения;
 

Страхователь должен помнить следующее: никогда не оставляйте (даже если Вы выходите на несколько минут) документы на автомобиль (тех. паспорт, доверенность) и ключ зажигания \ доступа в транспортном средстве, поскольку выплата страхового возмещения в случае угона осуществляется СК только при наличии документов на автомобиль (тех. паспорт, доверенность) и полного комплекта ключей.

После документального оформления страхового случая Вы можете получить консультацию непосредственно у сотрудников отдела урегулирования убытков СК «НИКО Страхование" по телефонам:

 
  • (044) 200 3 апреля
  • (044) 200 4 апреля с 9:00 до 18:00
  • 0800303333 (звонки по Украине бесплатные)
Контакти