Сайт працює в тестовому режимі
АКЦІЇ КАЛЬКУЛЯТОР

Страхування подорожей

Страхування при подорожі за кордон

Туристичне страхування - це ефективний механізм дозволяє уникнути непередбачених фінансових витрат, які можуть виникнути під час поїздки в результаті раптового розладу здоров'я або отримання травми внаслідок нещасного випадку.

Міжнародний договір страхування від  "НІКО Страхування" - це повний комплекс страхових послуг і гарантія відсутності непередбачених фінансових витрат, пов'язаних з організацією та оплатою екстрених медичних та інших послуг під час перебування за межами України.

Договір включає такі види страхування:

  • Страхування медичних та інших витрат
  • Страхування від нещасного випадку
  • Додаткове медичне страхування
  • Страхування ризику неможливості здійснення зарубіжної поїздки

Страхування медичних та інших витрат

Ця програма дозволяє отримати невідкладну медичну допомогу за кордоном внаслідок раптового гострого захворювання або нещасного випадку та включає в себе наступний перелік послуг:

Програма А

  • Невідкладна медична допомога (амбулаторна та стаціонарна).
  • Невідкладна стоматологічна допомога з наступними лімітами:
    • при виникненні гострого зубного болю - до 150 Євро;
    • внаслідок нещасного випадку - до 300 Євро.
  • Транспортування в разі клінічної необхідності за медичними показаннями виключно до найближчої профільної клініці чи лікаря. 
  • Репатріація (медична евакуація) Застрахованої особи.
  • Репатріація останків Застрахованої особи.

Програма В включає в себе умови програми А, а також:

  • Візит третьої особи у випадку перебування Застрахованої особи в клініці протягом більш ніж 10 (десяти) діб;
  • Дострокове повернення Застрахованої особи;
  • Евакуація дітей;
  • Заміщення Застрахованої особи;
  • Допомога при розшуку загубленого багажу;
  • Допомога при втраті особистих документів та квитків на рейсовий транспорт - до 200 Євро.

Страхування від нещасного випадку

Ця програма страхування дозволяє Застрахованим особам отримати грошову компенсацію в результаті нещасного випадку. Є додатковою програмою і може бути придбана разом із програмою страхування медичних витрат.

Страховим випадком є нещасний випадок, який стався із Застрахованою особою протягом періоду дії Договору страхування і привів до:

  • розладу здоров'я Застрахованої особи - таких наслідків нещасного випадку як: травматичне ушкодження здоров'я (травма, забій, рана, перелом, черепно-мозкова травма, розрив органів, звязок, сухожиль та ін), а також опік, утоплення, обмороження, переохолодження, теплової удар, раптове удушення, випадкове гостре отруєння отруйними рослинами, хімічними або токсичними речовинами (промисловими або побутовими), ліками - виплата проводиться відповідно до "Таблиці страхових виплат при настанні страхових випадків";
  • смерті Застрахованої особи - виплачується 100% страхової суми.

Додаткове медичне страхування

Страховим випадком є розлад здоров'я Застрахованої особи внаслідок раптового захворювання або нещасного випадку, внаслідок яких проводилося лікування Застрахованої особи в період перебування за кордоном.

Страховик організовує і оплачує подальше лікування Застрахованої особи після її повернення в країну постійного проживання. Необхідність подальшого лікування Застрахованої особи після її повернення в країну постійного проживання визначає Асистанська компанія або медичний заклад, що є її партнером. 

Обов'язкова умова для лікування Застрахованої особи після повернення в країну постійного проживання - медична допомога під час зарубіжної поїздки йому була надана за участю асистанської компанії.

Копії медичних документів, які підтверджують надання за кордоном медичних послуг Застрахованій особі і говорять про необхідність продовження її лікування після повернення в країну постійного проживання, повинні бути надані Страховику шляхом факсимільного повідомлення не пізніше ніж за 24 години до прибуття Застрахованої особи на Україну. Оригінали цих документів передаються Страховику після прибуття в Україну.

Страхування ризику неможливості здійснення зарубіжної поїздки

Ця програма дозволяє Застрахованій особі уникнути фінансових втрат у разі непередбаченого відмови від раніше заброньованої і оплаченої поїздки, якщо неможливість здійснення поїздки пов'язана з такими подіями:

  • раптове захворювання або нещасний випадок, що сталися з Застрахованою особою і потребували лікування в умовах стаціонару;
  • раптове захворювання або нещасний випадок, що сталися з одним з найближчих родичів Застрахованої особи, і вимагали лікування в умовах стаціонару;
  • смерть одного з найближчих родичів Застрахованої особи;
  • отримання Застрахованою особою судової повістки, згідно з якою необхідно приймати участь у судових засіданнях;
  • відмова Застрахованої особи від закордонної поїздки, через пошкодження частини особистого майна цієї особи при пожежі, стихійного лиха, аварії систем водопостачання, опалення чи каналізації, ДТП, при протиправних діях третіх осіб; при цьому прогнозований розмір збитку повинен становити не менше еквіваленту 2000 Євро;
  • запізнення Застрахованої особи на літак, потяг, теплохід або автобус, внаслідок затримки прибуття маршрутного транспортного засобу; при цьому, очікуваний час прибуття має відрізнятися не менше ніж на 2 години від часу відправлення транспортного засобу для подальшої подорожі Застрахованої особи.

Застрахованій особі відшкодовується наступний матеріальний збиток, понесений ним з-за неможливості здійснення подорожі:

  • грошова сума, яка утримується туристичною фірмою в разі припинення дії договору про надання Застрахованій особі туристичних послуг, відповідно до умов договору на туристичне обслуговування;
  • сума грошових коштів, витрачених Застрахованою особою для здійснення зарубіжної поїздки в туристичних цілях і які не повертаються у разі відмови від поїздки: частину вартості квитків на транспортний засіб для проїзду до пункту призначення і повернення в країну проживання, яка не повертається транспортною організацією; вартість бронювання і оплати проживання.

Максимальний розмір фінансової відповідальності Страховика не може перевищувати:

  • страхову суму за договором страхування;
  • фактичну суму, витрачену Застрахованою особою для здійснення зарубіжної поїздки

Страхування подорожуючих  по Україні

Договір страхування подорожуючих по Україні "НІКО Страхування" забезпечує комплексний захист мандрівника під час поїздок по Україні.

Договір включає такі види страхування:

  • Страхування медичних витрат
  • Страхування від нещасного випадку

Страхування медичних витрат

Ця програма дозволяє отримати невідкладну медичну допомогу внаслідок раптового гострого захворювання або нещасного випадку та включає в себе наступний перелік послуг:

  • Невідкладна медична допомога. 
  • Невідкладна стоматологічна допомога - до 250 гривень. 
  • Транспортування в разі клінічної необхідності за медичними показаннями виключно до найближчої профільної клініці чи лікаря. 

Страхування від нещасного випадку

Ця програма страхування дозволяє Застрахованим особам отримати грошову компенсацію в результаті нещасного випадку. Є додатковою програмою і може бути придбана разом зі страхуванням медичних витрат.

Страховим випадком є ​​нещасний випадок, який стався із Застрахованою особою протягом періоду дії Договору страхування і привів до:

  • розладу здоров'я Застрахованої особи - таких наслідків нещасного випадку як: травматичне ушкодження здоров'я (травма, забій, рана, перелом, черепно-мозкова травма, розрив органів, звязок, сухожиль та ін), а також опік, утоплення, обмороження, переохолодження, теплової удар, раптове удушення, випадкове гостре отруєння отруйними рослинами, хімічними або токсичними речовинами (промисловими або побутовими), ліками - виплата проводиться відповідно до "Таблиці страхових виплат при настанні страхових випадків";
  •  смерті Застрахованої особи - виплачується 100% страхової суми.
Страховий випадок
  • Ваші дії при необхідності отримання послуг, передбачених Договором страхування

    Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:

    • прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;

    • характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;

    • Ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.

    Будь ласка дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!

    Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.

    Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.

    Додатково повідомляємо, що ТДВ «НІКО Страхування» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:

    • CORIS UKRAINE
      +380 44 239 88 00
      для відправки SMS: +380 95 280 82 43
      e-mail: coris@coris.ua

    • NOVA ASSISTANCE
      Туреччина Анталія +90 242 988 02 35
      Болгарія +35956918004
      Єгипет + 20 114 904 45 46
      Греція +302111983973
      Іспанія +34931731427
      РФ +74957830515
      Україна +380443745026
      Таїланд +66600035168
      Румунія +40312294628
      Весь світ +373 22 994 955
      e-mail: office@novasist.net
      Skype: nova-assistance

    • Savitar group
      + 380 44 599 54 04
      e-mail: ukr@savitar-gr.com
      Skype name: savitar044

    • Smile Assistance
      +380 44 287 88 70

    Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.

  • Дії при настанні страхового випадку:

    • Негайно, але не пізніше однієї години після настання випадку, що має ознаки страхового, повідомити і викликати на місце події представників компетентних органів (відповідно до характеру події), дочекатися і отримати від них документи, які підтверджують факт настання, час і обставини події.

    • Зателефонувати в цілодобовий довідково-інформаційний центр "НІКО Страхування" зі стаціонарного або мобільного телефону:

      • (044) 200 04 03
      • 0 800 303 333 (дзвінки по Україні безкоштовні).

      Оператор центру допоможе скоординувати дії, при необхідності, викличе швидку допомогу, евакуатор та аварійного комісара.

    • Повідомити оператору своє ПІБ, місце, час події, пошкодження в результаті події та номер договору страхування (номер зазначений у Вашій сервісній картці), також дізнайтеся порядок дій, які необхідно здійснити у Вашій ситуації;
    • Протягом 2 днів, не враховуючи вихідні та святкові, написати заяву про настання страхового випадку в СК "НІКО Страхування".

    Дії при настанні ДТП або будь-якої іншої події, крім викрадення:

    • включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки;

      • при ДТП - викликати патрульну поліцію;
      • при пожежі або замиканні електропроводки - пожежну охорону;
      • при пошкодженні Вашого автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб – патрульну поліцію;
    • при можливості отримати від співробітника компетентного органу наступні документи:

      • При ДТП (дорожньо-транспортна пригода):

        • а) копію схеми ДТП та протоколу (за можливості фотофіксації);
      • При ПДТО (протиправні дії третіх осіб):

        • a) довідку, що підтверджує Ваше звернення до відділення поліції.
        • b) довідку про порушення кримінальної справи, або довідку про відмову в порушенні кримінальної справи, якщо в ході пошукової діяльності правопорушника не вдалося виявити.
      • При стихійних явищах:

        • a) довідку з обласного (районного) гідрометцентру про вплив атмосферних явищ.
      • При пожежі:

        • а) акт пожежної охорони про подію, де буде чітко зазначена дата, час і причини виникнення пожежі.

    При ДТП страхувальник повинен пам'ятати наступне:

    • до прибуття патрульної поліції не змінювати положення предметів або транспортних засобів, що мають відношення до ДТП, крім випадків, коли необхідне надання екстреної допомоги потерпілим;
    • не давайте ніяких письмових обіцянок і не робіть ніяких заяв;
    • у жодному разі не визнайте добровільно свою провину; навіть очевидна, на Ваш погляд, ситуація може обернутися самим непередбачуваним чином, тому повну або часткову провину визначають компетентні органи;
    • усі документи (за винятком пояснень інших учасників і очевидців аварії) оформлюються на місці ДТП відповідними представниками у вашій присутності; Ви маєте право робити свої зауваження, вказувати на важливі, з вашого погляду, обставини й вимагати їхнього зазначення в документах, усі графи й розділи в первинних документах повинні бути заповнені або закреслені якщо вони не несуть ніякої інформації;
    • евакуацію автомобіля з місця події можна зробити тільки після документального оформлення факту ДТП співробітниками патрульної поліції та отримання від них відповідного дозволу, вартість евакуації СК відшкодує Вам в розмірі ліміту встановленого в договорі страхування;
    • Згідно з Наказом МВС України від 07.11.2015 № 1395 «Про затвердження Інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованих не в автоматичному режимі», форма первинної довідки про пошкодження транспортних засобів у дорожньо-транспортній пригоді та порядок її видачі поліцейськими не передбачена.

    Дії при викраденні застрахованого транспортного засобу:

    • негайно, як тільки Вам стане відомо про те, що трапилося, необхідно викликати співробітників поліції;
    • протягом строку, передбаченого КПК України, співробітники поліції повинні видати Вам документ, що підтверджуює відкриття кримінальної справи за фактом викрадення;

    Страхувальник повинен пам'ятати наступне: ніколи не залишайте (навіть якщо Ви виходите на декілька хвилин) документи на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і ключ запалювання\доступу в транспортному засобі, оскільки виплата страхового відшкодування у випадку викрадення здійснюється СК тільки при наявності документів на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і повного комплекту ключів.

    Після документального оформлення страхового випадку Ви можете отримати консультацію безпосередньо у співробітників відділу врегулювання збитків СК "НІКО Страхування" за телефонами:

    • (044) 200 04 03
    • (044) 200 04 04 з 9:00 до 18:00
    • 0 800 303 333 (дзвінки по Україні безкоштовні)
Контакти