АКЦІЇ КАЛЬКУЛЯТОР

Страхування вантажів

Вірогідність фінансових втрат виникає при будь-якому перевезенні, незалежно від умов договору з перевізником. Фахівці ТДВ "НІКО СТРАХУВАННЯ" займаються страхуванням вантажів більше 10 років. Сьогодні Компанія пропонує надійний страховий захист майнових інтересів вантажовласника, пов'язаних з транспортуванням і зберіганням вантажів.

Наш поліс діє відносно збитків, понесених при здійсненні перевезень будь-яким видом транспорту по Україні і іншим країнам світу.

Об'єкти страхування:

  • будь-які види вантажів, що транпортуються всіма видами транспорту по всьому світу;
  • транспортні і накладні витрати, пов'язані з перевезенням;
  • очікуваний прибуток від реалізації товарів в пункті призначення.

Страховий захист:

  • З відповідальністю за всі ризики. Страховими випадками є: пошкодження, повна загибель або втрата всього або частини вантажу, що сталися практично з будь-якої причини, а також:

    • витрати і внески по загальній аварії;
    • всі необхідні і доцільні витрати по рятуванню вантажу, а також по зменшенню і встановленню розміру збитку, якщо збиток відшкодовується за умовами страхування.
  • З відповідальністю за часткову аварію. Страховими випадками є:

    • пошкодження, повна загибель або втрата всього або частини вантажу внаслідок вогню, блискавки, бурі, вихру і інших стихійних лих, краху або зіткнення судів, літаків і інших транспортних засобів між собою, або їх удару о нерухомі або плавучі предмети, посадки судна на мілину, провалу мостів, вибуху, пошкодження судна льодом, підмочки забортною водою, а також внаслідок заходів, прийнятих по рятуванню вантажу або гасінню пожежі;
    • втрата вантажу внаслідок зникнення транспортного засобу без вісті;
    • пошкодження, повна загибель або втрата всього або частини вантажу внаслідок нещасних випадків при вантаженні, укладанні, розвантаженні вантажу і прийомі судном палива;
    • витрати і внески по загальній аварії;
    • всі необхідні і доцільні витрати по рятуванню вантажу, а також по зменшенню збитку і по встановленню його розміру, якщо збиток відшкодовується за умовами страхування.
  • Без відповідальності за пошкодження, крім випадків аварії. Страховими випадками є:

    • повна загибель або втрата всього або частини вантажу внаслідок вогню, блискавки, бурі, вихру і інших стихійних лих, краху або зіткнення судів, літаків і інших транспортних засобів між собою, або їх удару о нерухомі або плавучі предмети, посадки судна на мілину, провалу мостів, вибуху, пошкодження судна льодом, підмочки забортною водою, а також внаслідок заходів, прийнятих по рятуванню вантажу або гасінню пожежі;
    • втрата вантажу внаслідок зникнення транспортного засобу без вісті;
    • повна загибель всього або частини вантажу внаслідок нещасних випадків при вантаженні, укладанні, розвантаженні вантажу і прийомі судном палива;
    • пошкодження вантажу внаслідок краху або зіткнення судів, літаків і інших транспортних засобів між собою або із нерухомим, або плавучим предметом (включаючи лід), посадки судна на мілину, пожежі або вибуху на судні, літаку або другому транспортному засобі;
    • витрати і внески по загальній аварії;
    • всі необхідні і доцільні витрати по рятуванню вантажу, а також по зменшенню збитку і по встановленню його розміру, якщо збиток відшкодовується за умовами страхування.

Додаткове покриття:

  • "війна" + "страйкові ризики";
  • ризик "таємне зникнення вантажу";
  • франшиза 0% за спеціальними умовами.

Ліміти відповідальності Страхової компанії:

За договором в цілому: 100% або 110 % від вартості вантажу;

Спеціальні ліміти.

По перевезенню: ліміт відповідальності за договором в цілому і/чи по одному транспортному засобу, об'єкту страхування (місцю, партії вантажу);

Період страхування включає весь період перевезення від складу до складу:

  • Починається з моменту прийому вантажу зі складу в пункті відправлення, продовжується протягом всього періоду перевезення (включаючи перевантаження, перевалки і проміжне зберігання в пунктах перевантажень і перевалок) і припиняється у момент доставки вантажу на склад одержувача або інший кінцевий склад, вказаний в полісі.
  • Також поліс може діяти під час знаходження вантажів на виставках і аукціонах.

Чинники, що впливають на розмір страхового внеску:

  • умови страхування;
  • номенклатура вантажу;
  • упаковка вантажу;
  • маршрути перевезень;
  • спосіб перевезення;
  • об'єм перевезень;
  • наявність охорони і супроводження вантажу.

Умови страхування:

  • договір може заключатися як на разову відправку, так і на страхування перевезень, здійснюваних протягом тривалого періоду.
  • суми договорів страхування фіксуються як в національній, так і в іноземній валюті. Страхове відшкодування за пошкоджений, зниклий або загиблий вантаж виплачується у валюті страхування/оплати страхової премії.
  • термін розгляду і оплати претензій не перевищує 15 днів з моменту подачі всіх необхідних документів.

СПЕЦІАЛЬНІ БОНУСИ І ПЕРЕВАГИ:

  • спрощена система відшкодування збитків, на підставі висновку/акту сюрвейєрськой компанії;
  • цілодобова оперативна допомога;
  • надання послуг сюрвейя в будь-якій точці земної кулі /Якщо випадок визнаний страховим випадком (згідно умов договору), витрати по проведенню сюрвейерського огляду - безкоштовно для клієнта/;
  • виплата страхового відшкодування клієнтові/страхувальникові і вигодонабувачеві – нерезиденту.

Сьогодні компанія пропонує надійний страховий захист майнових інтересів вантажовласника, пов'язаних з перевезенням і зберіганням вантажів.

Страховий випадок
  • Ваші дії при необхідності отримання послуг, передбачених Договором страхування

    Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:

    • прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;

    • характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;

    • ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.

    Будь ласка, дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!

    Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.

    Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.

    Додатково повідомляємо, що ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКО СТРАХУВАННЯ» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:


    • SOS SERVICE UKRAINE
             Tel +380 44 500 16 52
             Viber: +380 67 443 87 06
             e-mail: madex@sos-service.com.ua         
             тел. для відправки SMS: +38 067 443 87 06
             Обслуговування в межах України: +38 044 224 97 92
             med@sos-service.com.ua      

    • NOVA ASSISTANCE
             Tel: +380443745026
             internetional Mob./ WhatsApp +373 79 005 222
             e-mail: office@novasist.net
             www.facebook.com/novaassistance/ (для зв'язку за допомогою особистих повідомлень через фейсбук)

    Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.

  • Дії при настанні страхового випадку:

    • Негайно, але не пізніше однієї години після настання випадку, що має ознаки страхового, повідомити і викликати на місце події представників компетентних органів (відповідно до характеру події), дочекатися і отримати від них документи, які підтверджують факт настання, час і обставини події.

    • Зателефонувати в цілодобовий довідково-інформаційний центр ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО СТРАХУВАННЯ" зі стаціонарного або мобільного телефону:

      • (044) 200 04 03
      • 0 800 303 333 (дзвінки в межах України безкоштовно)

      Оператор центру допоможе скоординувати дії, при необхідності, викличте швидку допомогу, евакуатор та аварійного комісара.

    • Повідомити оператору своє ПІБ, місце, час події, пошкодження в результаті події та номер договору страхування (номер зазначений у Вашій сервісній картці), також дізнайтеся порядок дій, які необхідно здійснити у Вашій ситуації;
    • Протягом 2 днів, не враховуючи вихідні та святкові, написати заяву про настання страхового випадку в ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО СТРАХУВАННЯ".

    Дії при настанні ДТП або будь-якої іншої події, крім викрадення:

    • включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки;

      • при ДТП - викликати патрульну поліцію;
      • при пожежі або замиканні електропроводки - пожежну охорону;
      • при пошкодженні Вашого автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб – патрульну поліцію;
    • при можливості отримати від співробітника компетентного органу наступні документи:

      • При ДТП (дорожньо-транспортна пригода):

        • а) копію схеми ДТП та протоколу (за можливості фотофіксації);
      • При ПДТО (протиправні дії третіх осіб):

        • a) довідку, що підтверджує Ваше звернення до відділення поліції.
        • b) довідку про порушення кримінальної справи, або довідку про відмову в порушенні кримінальної справи, якщо в ході пошукової діяльності правопорушника не вдалося виявити.
      • При стихійних явищах:

        • a) довідку з обласного (районного) гідрометцентру про вплив атмосферних явищ.
      • При пожежі:

        • а) акт пожежної охорони про подію, де буде чітко зазначена дата, час і причини виникнення пожежі.

    При ДТП страхувальник повинен пам'ятати наступне:

    • до прибуття патрульної поліції не змінювати положення предметів або транспортних засобів, що мають відношення до ДТП, крім випадків, коли необхідне надання екстреної допомоги потерпілим;
    • не давайте ніяких письмових обіцянок і не робіть ніяких заяв;
    • у жодному разі не визнайте добровільно свою провину; навіть очевидна, на Ваш погляд, ситуація може обернутися самим непередбачуваним чином, тому повну або часткову провину визначають компетентні органи;
    • усі документи (за винятком пояснень інших учасників і очевидців аварії) оформлюються на місці ДТП відповідними представниками у вашій присутності; Ви маєте право робити свої зауваження, вказувати на важливі, з вашого погляду, обставини й вимагати їхнього зазначення в документах, усі графи й розділи в первинних документах повинні бути заповнені або закреслені якщо вони не несуть ніякої інформації;
    • евакуацію автомобіля з місця події можна зробити тільки після документального оформлення факту ДТП співробітниками патрульної поліції та отримання від них відповідного дозволу, вартість евакуації СК відшкодує Вам в розмірі ліміту встановленого в договорі страхування;
    • Згідно з Наказом МВС України від 07.11.2015 № 1395 «Про затвердження Інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованих не в автоматичному режимі», форма первинної довідки про пошкодження транспортних засобів у дорожньо-транспортній пригоді та порядок її видачі поліцейськими не передбачена.

    Дії при викраденні застрахованого транспортного засобу:

    • негайно, як тільки Вам стане відомо про те, що трапилося, необхідно викликати співробітників поліції;
    • протягом строку, передбаченого КПК України, співробітники поліції повинні видати Вам документ, що підтверджуює відкриття кримінальної справи за фактом викрадення;

    Страхувальник повинен пам'ятати наступне: ніколи не залишайте (навіть якщо Ви виходите на декілька хвилин) документи на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і ключ запалювання\доступу в транспортному засобі, оскільки виплата страхового відшкодування у випадку викрадення здійснюється СК тільки при наявності документів на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і повного комплекту ключів.

    Після документального оформлення страхового випадку Ви можете отримати консультацію безпосередньо у співробітників відділу врегулювання збитків ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО СТРАХУВАННЯ" за телефонами:

    • (044) 200 04 03
    • (044) 200 04 04 з 9:00 до 18:00
Контакти