АКЦІЇ КАЛЬКУЛЯТОР

Новини

02Січ2020
Катати треба страхуватися!
В цьому реченні як не поставиш розділові знаки - точно не помилишся.
Сьогодні розповімо вам про наших давніх друзів та багаторічних партнерів - компанію Golden Ride.

goldenriders_bliznica.jpg

Golden Ride - це компанія професіоналів, що розробила та втілила в життя одні з найцікавіших авторських гірськолижних турів.

 Працювати на ринку туристичних послуг з одного боку приємно, а з іншого - дуже відповідально та непросто.
DSC00369.jpg

Golden Ride почали возити перших клієнтів тоді, коли лижні тури в нашій країні лише розвивалися. Цікаво, що команда брала участь в розробці всіх популярних фрірайд маршрутів на найвищому гірськолижному курорті України - Драгобраті, фактично, створивши попит на позатрасове катання в цій місцевості.

За цей час, клієнтами Golden Ride стали тисячі клієнтів, в тому числі і співробітники компанії Ніко Страхування!

Крім рідних Карпат, тури Golden Ride проходять також у сонячному Гудаурі (Грузія), планується відкривати європейські напрямки, а також незаймані та прекрасні території Тянь Шаню.
DSC07265.jpg
Обираючи партнерів по подорожах, звертайтеся до професіоналів, які пропонують виключно якісні послуги та мають необхідну підготовку, знання й навички. Команда Golden Ride - це професіонали, щиро закохані в свою справу! Всі гіди та інструктори отримали відповідну сертифікацію та кваліфікацію, а також - абсолютно необхідний в горах досвід.

Збираєтеся відпочити на лижах чи сноуборді? Плануєте подорож всією сім’єю або компанією?
Обирайте авторський гірськолижний тур all-inclusive!
Для вас:
Дві автентичні локації (Україна, Драгобрат та Грузія, Гудаурі)
Повне забезпечення трансфером підвищеного комфорту
Поселення в перевірених готелях біля підйомників
Навчальна програма для учасників турів
Прокат спорядження
Apres-Ski програми
10383620.JPG

Хочете вийти за межі звичайного катання? Тоді школа фрірайда - це те, що треба!
На школі фрірайда:
Відпрацюєте правильну техніку катання
Навчитеся лавинній безпеці
Отримаєте повний супровід професійними гідами по найцікавіших маршрутах регіону

Декілька порад, які в будь-якому разі стануть у нагоді, якщо ви обираєте зимові види спорту.
Пам’ятайте, гірські лижі чи сноуборд - це дисципліни, що пов’язані з підвищеним ризиком.

Ми рекомендуємо максимально дбати про свою безпеку:

- Під час катання використовуйте шолом. Навіть якщо на схилі ви почуваєтеся впевнено і добре катаєтесь, можуть трапитися травматичні випадки, які від вас не залежатимуть. Наприклад, наїзд іншого райдера, несподівана зустріч з гілками, або прикрі дрібниці, що замість серйозної травми голови лишать на шоломі лише косметичні подряпини.

- Приділяйте увагу техніці катання! Вчіться з професіоналами та довіряйте навчання ваших дітей сертифікованим інструкторам. Безпечне катання - завжди впевнене та контрольоване!

- Вирішили розширити власні межі та виїхати з підготовлених трас на фрірайд? Будьте максимально уважними, оцінюйте ризики, не нехтуйте якісним лавинним спорядженням (біпери, щупи, лопати, лавинні рюкзаки - це обов’язкові аксесуари фрірайдера), а найголовніше - їдьте в гори з надійними та перевіреними гідами, які добре знають відповідний регіон. Пам’ятайте: хороший райдер - живий райдер!

- Всього не передбачиш, але ми впевнені, що питання безпеки не вартують напівмір. Плануючи подорож на лижний курорт або за його межі, не забувайте придбати правильний страховий поліс.
10441462.JPG

Для замітки.
Туристичне страхування дозволить уникнути непередбачених фінансових витрат, які можуть виникнути під час поїздки в результаті раптового розладу здоров'я або отримання травми внаслідок нещасного випадку.

Міжнародний договір страхування від "НІКО Страхування" - це повний комплекс страхових послуг і гарантія відсутності витрат, пов'язаних з організацією та оплатою екстрених медичних та інших послуг під час перебування як в Україні, так й за її межами.

Компанія Ніко Страхування впевнена, що партнерів по бізнесу та подорожам треба обирати надійних! Саме тому можемо сміливо порадити нашим клієнтам відкривати для себе світ зимових подорожей разом з компанію Golden Ride.
Ride safe, live with passion!
DSC05602.jpg

Назад до списку

Страховий випадок
  • Ваші дії при необхідності отримання послуг, передбачених Договором страхування

    Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:

    • прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;

    • характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;

    • Ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.

    Будь ласка дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!

    Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.

    Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.

    Додатково повідомляємо, що ТДВ «НІКО Страхування» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:

    • CORIS UKRAINE
      +380 44 239 88 00
      для відправки SMS: +380 95 280 82 43
      e-mail: coris@coris.ua

    • NOVA ASSISTANCE
      Туреччина Анталія +90 242 988 02 35
      Болгарія +35956918004
      Єгипет + 20 114 904 45 46
      Греція +302111983973
      Іспанія +34931731427
      РФ +74957830515
      Україна +380443745026
      Таїланд +66600035168
      Румунія +40312294628
      Весь світ +373 22 994 955
      e-mail: office@novasist.net
      Skype: nova-assistance

    • Savitar group
      + 380 44 599 54 04
      e-mail: ukr@savitar-gr.com
      Skype name: savitar044

    • Smile Assistance
      +380 44 287 88 70

    Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.

  • Дії при настанні страхового випадку:

    • Негайно, але не пізніше однієї години після настання випадку, що має ознаки страхового, повідомити і викликати на місце події представників компетентних органів (відповідно до характеру події), дочекатися і отримати від них документи, які підтверджують факт настання, час і обставини події.

    • Зателефонувати в цілодобовий довідково-інформаційний центр "НІКО Страхування" зі стаціонарного або мобільного телефону:

      • (044) 200 04 03
      • 0 800 303 333 (дзвінки по Україні безкоштовні).

      Оператор центру допоможе скоординувати дії, при необхідності, викличе швидку допомогу, евакуатор та аварійного комісара.

    • Повідомити оператору своє ПІБ, місце, час події, пошкодження в результаті події та номер договору страхування (номер зазначений у Вашій сервісній картці), також дізнайтеся порядок дій, які необхідно здійснити у Вашій ситуації;
    • Протягом 2 днів, не враховуючи вихідні та святкові, написати заяву про настання страхового випадку в СК "НІКО Страхування".

    Дії при настанні ДТП або будь-якої іншої події, крім викрадення:

    • включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки;

      • при ДТП - викликати патрульну поліцію;
      • при пожежі або замиканні електропроводки - пожежну охорону;
      • при пошкодженні Вашого автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб – патрульну поліцію;
    • при можливості отримати від співробітника компетентного органу наступні документи:

      • При ДТП (дорожньо-транспортна пригода):

        • а) копію схеми ДТП та протоколу (за можливості фотофіксації);
      • При ПДТО (протиправні дії третіх осіб):

        • a) довідку, що підтверджує Ваше звернення до відділення поліції.
        • b) довідку про порушення кримінальної справи, або довідку про відмову в порушенні кримінальної справи, якщо в ході пошукової діяльності правопорушника не вдалося виявити.
      • При стихійних явищах:

        • a) довідку з обласного (районного) гідрометцентру про вплив атмосферних явищ.
      • При пожежі:

        • а) акт пожежної охорони про подію, де буде чітко зазначена дата, час і причини виникнення пожежі.

    При ДТП страхувальник повинен пам'ятати наступне:

    • до прибуття патрульної поліції не змінювати положення предметів або транспортних засобів, що мають відношення до ДТП, крім випадків, коли необхідне надання екстреної допомоги потерпілим;
    • не давайте ніяких письмових обіцянок і не робіть ніяких заяв;
    • у жодному разі не визнайте добровільно свою провину; навіть очевидна, на Ваш погляд, ситуація може обернутися самим непередбачуваним чином, тому повну або часткову провину визначають компетентні органи;
    • усі документи (за винятком пояснень інших учасників і очевидців аварії) оформлюються на місці ДТП відповідними представниками у вашій присутності; Ви маєте право робити свої зауваження, вказувати на важливі, з вашого погляду, обставини й вимагати їхнього зазначення в документах, усі графи й розділи в первинних документах повинні бути заповнені або закреслені якщо вони не несуть ніякої інформації;
    • евакуацію автомобіля з місця події можна зробити тільки після документального оформлення факту ДТП співробітниками патрульної поліції та отримання від них відповідного дозволу, вартість евакуації СК відшкодує Вам в розмірі ліміту встановленого в договорі страхування;
    • Згідно з Наказом МВС України від 07.11.2015 № 1395 «Про затвердження Інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованих не в автоматичному режимі», форма первинної довідки про пошкодження транспортних засобів у дорожньо-транспортній пригоді та порядок її видачі поліцейськими не передбачена.

    Дії при викраденні застрахованого транспортного засобу:

    • негайно, як тільки Вам стане відомо про те, що трапилося, необхідно викликати співробітників поліції;
    • протягом строку, передбаченого КПК України, співробітники поліції повинні видати Вам документ, що підтверджуює відкриття кримінальної справи за фактом викрадення;

    Страхувальник повинен пам'ятати наступне: ніколи не залишайте (навіть якщо Ви виходите на декілька хвилин) документи на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і ключ запалювання\доступу в транспортному засобі, оскільки виплата страхового відшкодування у випадку викрадення здійснюється СК тільки при наявності документів на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і повного комплекту ключів.

    Після документального оформлення страхового випадку Ви можете отримати консультацію безпосередньо у співробітників відділу врегулювання збитків СК "НІКО Страхування" за телефонами:

    • (044) 200 04 03
    • (044) 200 04 04 з 9:00 до 18:00
    • 0 800 303 333 (дзвінки по Україні безкоштовні)
Контакти