Назад до списку
Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:
прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;
характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;
Ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.
Будь ласка дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!
Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.
Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.
Додатково повідомляємо, що ТДВ «НІКО Страхування» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:
CORIS UKRAINE +380 44 239 88 00 для відправки SMS: +380 95 280 82 43 e-mail: coris@coris.ua
NOVA ASSISTANCE Туреччина Анталія +90 242 988 02 35 Болгарія +35956918004 Єгипет + 20 114 904 45 46 Греція +302111983973 Іспанія +34931731427 РФ +74957830515 Україна +380443745026 Таїланд +66600035168 Румунія +40312294628 Весь світ +373 22 994 955 e-mail: office@novasist.net Skype: nova-assistance
Savitar group + 380 44 599 54 04 e-mail: ukr@savitar-gr.com Skype name: savitar044
Smile Assistance +380 44 287 88 70
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.
Негайно, але не пізніше однієї години після настання випадку, що має ознаки страхового, повідомити і викликати на місце події представників компетентних органів (відповідно до характеру події), дочекатися і отримати від них документи, які підтверджують факт настання, час і обставини події.
Зателефонувати в цілодобовий довідково-інформаційний центр "НІКО Страхування" зі стаціонарного або мобільного телефону:
Оператор центру допоможе скоординувати дії, при необхідності, викличе швидку допомогу, евакуатор та аварійного комісара.
включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки;
при можливості отримати від співробітника компетентного органу наступні документи:
При ДТП (дорожньо-транспортна пригода):
При ПДТО (протиправні дії третіх осіб):
При стихійних явищах:
При пожежі:
Страхувальник повинен пам'ятати наступне: ніколи не залишайте (навіть якщо Ви виходите на декілька хвилин) документи на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і ключ запалювання\доступу в транспортному засобі, оскільки виплата страхового відшкодування у випадку викрадення здійснюється СК тільки при наявності документів на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і повного комплекту ключів.
Після документального оформлення страхового випадку Ви можете отримати консультацію безпосередньо у співробітників відділу врегулювання збитків СК "НІКО Страхування" за телефонами: