Шановний клієнте!
У зв’язку із продовженням строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 р. строком на 90 діб на підставі Указу Президента №341/2022 від 17.05.2022 р., Товариство повідомляє наступне:
1.Торгово-промислова палата листом від 28.02.2022 р. визнала військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 р. - форс-мажорними обставинами (обставини непереборної сили). За стандартними правилами страхування, настання страхового випадку через форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме воєнні дії, є підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування.
Але Товариство, розуміючи ситуацію та піклуючись про своїх клієнтів, не застосовує своє право відмови у виплаті страхових відшкодувань по всій території України і в будь-яких випадках. У випадку настання страхового випадку не в результаті бойових дій, Товариство бере на себе зобов’язання у врегулюванні даних випадків та виплаті страхового відшкодування по діючих та нових договорах страхування, але кожний випадок розглядається індивідуально з врахуванням всіх обставин справи та доказів.
2. Товариство спростило процедуру врегулювання страхових випадків, які виникли на території України, а саме:
- реєстрація страхового випадку проводиться через телефон гарячої лінії : (044) 200-04-03 або повідомленням на електронну адресу: office@insurance.niko.ua
- у випадку неможливості надання оригіналів документів страхувальник може використовувати для надання заяви про страховий випадок та пакету документів: електронні документи, фотокопії або скановані копії документів шляхом відправки на електронну адресу: office@insurance.niko.ua
Назад до списку
Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:
прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;
характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;
ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.
Будь ласка, дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!
Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.
Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.
Додатково повідомляємо, що ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКО СТРАХУВАННЯ» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.
Негайно, але не пізніше однієї години після настання випадку, що має ознаки страхового, повідомити і викликати на місце події представників компетентних органів (відповідно до характеру події), дочекатися і отримати від них документи, які підтверджують факт настання, час і обставини події.
Зателефонувати в цілодобовий довідково-інформаційний центр ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО СТРАХУВАННЯ" зі стаціонарного або мобільного телефону:
Оператор центру допоможе скоординувати дії, при необхідності, викличте швидку допомогу, евакуатор та аварійного комісара.
включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки;
при можливості отримати від співробітника компетентного органу наступні документи:
При ДТП (дорожньо-транспортна пригода):
При ПДТО (протиправні дії третіх осіб):
При стихійних явищах:
При пожежі:
Страхувальник повинен пам'ятати наступне: ніколи не залишайте (навіть якщо Ви виходите на декілька хвилин) документи на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і ключ запалювання\доступу в транспортному засобі, оскільки виплата страхового відшкодування у випадку викрадення здійснюється СК тільки при наявності документів на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і повного комплекту ключів.
Після документального оформлення страхового випадку Ви можете отримати консультацію безпосередньо у співробітників відділу врегулювання збитків ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО СТРАХУВАННЯ" за телефонами: