Набільш ефективним інструменом контролю над витартами у випадук хвороби та виробничих трамв співробітників Вашої компанії є програми медичного страхування та страхування від нещасних випадків.
Медичне страхування – це страхова послуга, яка в даний час в України стає все більш популярною, користується великим попитом на підприємствах різних галузей. Як показує досвід, на сьогоднішній день наявність даної страхового захисту є звичайною практикою і невід'ємною частиною системи мотивації працівників (соціальної захищеності), показує реальну турботу роботодавця про своїх працівників.
Програми медичного страхування стануть додатковим інструментом забезпечення соціальних гарантій для співробітників вашого підприємства. Хвороба працівників в найменшій мірі буде впливати на ритм роботи вашої організації, адже ТДВ "НІКО СТРАХУВАННЯ" подбає про своєчасну кваліфіковану медичну допомогу.
Застраховані особи з медичного страхування на всьому етапі лікування не несуть фінансових витрат. Отримують грошову компенсацію за оплату медичної допомоги за умови екстреного звернення (в обсязі Програми страхування) за медичною допомогою у медичні заклади.
Поліклінічна допомога
(Консультації фахівців, виклик лікаря додому, оформлення лікарняних листів; діагностичні процедури);
Стаціонарна допомога
(Консультації фахівців; лабораторні та інструментальні дослідження; хірургічне та терапевтичне лікування, оплата перебування в операційній та післяопераційній палатах; забезпечення медикаментами та витратними матеріалами);
Невідкладна медична допомога
(виїзд бригади невідкладної допомоги, первинний огляд, постановка попереднього діагнозу; надання невідкладної допомоги, медикаментозне забезпечення; транспортування в медичний заклад.
Стоматологічна допомога
(огляд та консультації; терапевтичне та хірургічне лікування, рентген, анестезія);
Оплата медикаментів і витратних матеріалів в амбулаторних, стаціонарних умовах, а так само по послугах швидкої медичної допомоги та стоматології
У рамках спільної Програми медичного страхування можуть надаватися додаткові медичні послуги відповідно до потреб і побажань клієнта, такі як:
Немедленно, как только появится возможность, но не позднее 72 часов, позвоните в ассистанскую компанию или ее представителю и сообщите следующую информацию:
фамилия и имя, номер Договора и срок его действия;
характер события, которое произошло с Вами или другим Застрахованным лицом;
ваше местонахождение и номер контактного телефона.
Пожалуйста, следуйте всем указаниям диспетчера ассистанской компании или его представителя. От этого зависит Ваше здоровье!
В течение суток Ваш телефонной звонок будет принят оператором ассистанской компании по номерам телефонов, которые указаны в договоре страхования.
Если состояние Вашего здоровья не позволяет обратиться в представительство ассистанской компании до начала лечения, при первой возможности предъявите Договор представителям медицинской службы и немедленно позвоните в ассистанскую компанию или Страховщику, или Субъекту туристической деятельности, который реализовал Вам Договор страхования.
Дополнительно сообщаем, что ОБЩЕСТВО С ДОПОЛНИТЕЛЬНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «НИКО СТРАХОВАНИЕ» сотрудничает со следующими ассистанскими компаниями:
Tel +380 44 500 16 52 Viber: +380 67 443 87 06 e-mail: madex@sos-service.com.ua тел. для отправки SMS: +38 067 443 87 06
Tel: +380443745026 internetional Mob./ WhatsApp +373 79 005 222 e-mail: office@novasist.net www.facebook.com/novaassistance/ (для связи с помощью личных сообщений через Фейсбук)
+ 380 44 599 54 04 e-mail: ukr@savitar-gr.com Skype name: savitar044
+380 44 287 88 70
Обращаем Ваше внимание на то, что соответствующая ассистанская компания указана в Вашем договоре страхования.
Включить аварийную световую сигнализацию и выставить знак аварийной остановки;
при возможности Получить от сотрудников компетентного органа следующие документы:
При ДТП (дорожно-транспортное происшествие)
При ПДТЛ (противоправные действия третьих лиц)
При стихийных явлениях
При пожаре
Страхователь должен помнить следующее: никогда не оставляйте (даже если Вы выходите на несколько минут) документы на автомобиль (тех. паспорт, доверенность) и ключ зажигания \ доступа в транспортном средстве, поскольку выплата страхового возмещения в случае угона осуществляется СК только при наличии документов на автомобиль (тех. паспорт, доверенность) и полного комплекта ключей.
После документального оформления страхового случая Вы можете получить консультацию непосредственно у сотрудников отдела урегулирования убытков «НИКО СТРАХОВАНИЕ" по телефонам: