АКЦІЇ КАЛЬКУЛЯТОР

Страхування від нещасних випадків

Нещасний випадок – раптова, випадкова, короткочасна, непередбачувана та незалежна від волі Застрахованої особи подія, яка відбулась внаслідок впливу різних зовнішніх факторів (фізичних, хімічних, технічних тощо) та призвела до тимчасового або постійного розладу здоров’я (втрати працездатності) Застрахованої особи або її смерті.

Нещасним випадком є травматичне пошкодження; поранення, у тому числі внаслідок аварії, дорожньо-транспортної події, протиправних дій третіх осіб; падіння будь-якого предмета або самої Застрахованої особи; випадкове гостре отруєння отруйними рослинами, хімічними речовинами (промисловими або побутовими), недоброякісними харчовими продуктами, за винятком харчової токсикоінфекції (сальмонельозу, дизентерії), ліками, захворювання кліщовим енцефалітом (енцефаломієлітом); розриви (поранення органів або їх вилучення внаслідок невірних медичних маніпуляцій); утоплення; опіки; тепловий удар; ураження блискавкою або електричним струмом; обмороження, переохолодження (за виключенням простудного захворювання); асфіксія внаслідок попадання сторонніх тіл або рідин у дихальні шляхи; напад та укуси тварин, у тому числі змій, отруйних комах.

Страхові ризики:

  • смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку;
  • травматичні або інші тілесні ушкодження Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку;
  • стійка втрата Застрахованою особою загальної працездатності наслідок нещасного випадку (встановлення Застрахованій особі інвалідності);
    • першої групи інвалідності;
    • другої групи інвалідності;
    • третьої групи інвалідності.
  • тимчасова втрата Застрахованою особою загальної працездатності внаслідок нещасного випадку.

Строк дії Договору страхування:

  • від 1 (одного) місяця до 12 (дванадцяти) місяців (один рік).

Період страхового захисту:

  • 24 години на добу (цілодобово);
  • під час навчання, виконання службових обов’язків;
  • упродовж доби поза часом навчання, виконання службових обов’язків.

Страхова сума

  • мінімальна – 5 000 грн.;
  • максимальна – при узгодженні Страховика зі Страхувальником.

Територія дії Договору - Україна

Сплата страхового платежу:

  • 100% - одноразово до початку дії Договору;
  • один раз на пів року;
  • за узгодженням Страховика зі Страхувальником.

Глосарій:

  • Страхувальник - дієздатна фізична особа, яка уклала Договір страхування. Страхувальником може виступати особа, якій виповнилося 18 років, або набула повного обсягу цивільної дієздатності на момент заключення Договору.
  • Застрахована особа – фізична особа (від одного року до шестидесяти років), на користь якої Страхувальником укладений із Страховиком Договір, і яка може набувати прав і обов’язків Страхувальника згідно з Договором.
  • Вигодонабувач - фізична особа, що може бути призначена Страхувальником за згодою Застрахованої особи для отримання страхового відшкодування у разі настання страхового випадку та яка може зазнати збитків в результаті настання страхового випадку. Якщо Вигодонабувач не зазначений, то страхове відшкодування у разі смерті Застрахованої особи отримують спадкоємці Застрахованої особи.
  • Спадкоємець – особа, яка отримує Страхову виплату за Договором на підставі документу, що встановлює право цієї особи на спадщину у випадку смерті Застрахованої особиВигодонабувача.

Переваги добровільного страхування від нещасних випадків в ТДВ "НІКО СТРАХУВАННЯ":

  • Швидкість оформлення Договору страхування для фізичних осіб;
  • Спрощена система страхового відшкодування;
  • Можливе покриття 24 години на добу.

Страховий випадок
  • Ваші дії при необхідності отримання послуг, передбачених Договором страхування

    Негайно, як тільки з`явиться можливість, але не пізніше 72 годин, зателефонуйте до асистанської компанії або її представника та повідомте таку інформацію:

    • прізвище та ім’я, номер Договору і термін його дії;

    • характер події, яка сталася з Вами або іншою Застрахованою особою;

    • ваше місцезнаходження та номер контактного телефону.

    Будь ласка, дотримуйтесь усіх вказівок диспетчера асистанської компанії або її представника. Від цього залежить Ваше здоров’я!

    Протягом всієї доби Ваш телефонній дзвінок буде прийнято оператором асистанської компанії за телефонами, що вказані в Договорі страхування.

    Якщо стан Вашого здоров’я не дозволяє звернутись до представництва асистанської компанії до початку лікування, при першій нагоді пред’явіть Договір представникам медичної служби та негайно зателефонуйте до асистанської компанії або Страховика, або Суб’єкту туристичної діяльності, який реалізував Вам Договір страхування.

    Додатково повідомляємо, що ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІКО СТРАХУВАННЯ» співпрацює з наступними асистанськими компаніями:


    • SOS SERVICE UKRAINE
             Tel +380 44 500 16 52
             Viber: +380 67 443 87 06
             e-mail: madex@sos-service.com.ua         
             тел. для відправки SMS: +38 067 443 87 06
             Обслуговування в межах України: +38 044 224 97 92
             med@sos-service.com.ua      

    • NOVA ASSISTANCE
             Tel: +380443745026
             internetional Mob./ WhatsApp +373 79 005 222
             e-mail: office@novasist.net
             www.facebook.com/novaassistance/ (для зв'язку за допомогою особистих повідомлень через фейсбук)

    Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідна асистанська компанія вказана у Вашому Договорі страхування.

  • Дії при настанні страхового випадку:

    • Негайно, але не пізніше однієї години після настання випадку, що має ознаки страхового, повідомити і викликати на місце події представників компетентних органів (відповідно до характеру події), дочекатися і отримати від них документи, які підтверджують факт настання, час і обставини події.

    • Зателефонувати в цілодобовий довідково-інформаційний центр ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО СТРАХУВАННЯ" зі стаціонарного або мобільного телефону:

      • (044) 200 04 03
      • 0 800 303 333 (дзвінки в межах України безкоштовно)

      Оператор центру допоможе скоординувати дії, при необхідності, викличте швидку допомогу, евакуатор та аварійного комісара.

    • Повідомити оператору своє ПІБ, місце, час події, пошкодження в результаті події та номер договору страхування (номер зазначений у Вашій сервісній картці), також дізнайтеся порядок дій, які необхідно здійснити у Вашій ситуації;
    • Протягом 2 днів, не враховуючи вихідні та святкові, написати заяву про настання страхового випадку в ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО СТРАХУВАННЯ".

    Дії при настанні ДТП або будь-якої іншої події, крім викрадення:

    • включити аварійну світлову сигналізацію й виставити знак аварійної зупинки;

      • при ДТП - викликати патрульну поліцію;
      • при пожежі або замиканні електропроводки - пожежну охорону;
      • при пошкодженні Вашого автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб – патрульну поліцію;
    • при можливості отримати від співробітника компетентного органу наступні документи:

      • При ДТП (дорожньо-транспортна пригода):

        • а) копію схеми ДТП та протоколу (за можливості фотофіксації);
      • При ПДТО (протиправні дії третіх осіб):

        • a) довідку, що підтверджує Ваше звернення до відділення поліції.
        • b) довідку про порушення кримінальної справи, або довідку про відмову в порушенні кримінальної справи, якщо в ході пошукової діяльності правопорушника не вдалося виявити.
      • При стихійних явищах:

        • a) довідку з обласного (районного) гідрометцентру про вплив атмосферних явищ.
      • При пожежі:

        • а) акт пожежної охорони про подію, де буде чітко зазначена дата, час і причини виникнення пожежі.

    При ДТП страхувальник повинен пам'ятати наступне:

    • до прибуття патрульної поліції не змінювати положення предметів або транспортних засобів, що мають відношення до ДТП, крім випадків, коли необхідне надання екстреної допомоги потерпілим;
    • не давайте ніяких письмових обіцянок і не робіть ніяких заяв;
    • у жодному разі не визнайте добровільно свою провину; навіть очевидна, на Ваш погляд, ситуація може обернутися самим непередбачуваним чином, тому повну або часткову провину визначають компетентні органи;
    • усі документи (за винятком пояснень інших учасників і очевидців аварії) оформлюються на місці ДТП відповідними представниками у вашій присутності; Ви маєте право робити свої зауваження, вказувати на важливі, з вашого погляду, обставини й вимагати їхнього зазначення в документах, усі графи й розділи в первинних документах повинні бути заповнені або закреслені якщо вони не несуть ніякої інформації;
    • евакуацію автомобіля з місця події можна зробити тільки після документального оформлення факту ДТП співробітниками патрульної поліції та отримання від них відповідного дозволу, вартість евакуації СК відшкодує Вам в розмірі ліміту встановленого в договорі страхування;
    • Згідно з Наказом МВС України від 07.11.2015 № 1395 «Про затвердження Інструкції з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованих не в автоматичному режимі», форма первинної довідки про пошкодження транспортних засобів у дорожньо-транспортній пригоді та порядок її видачі поліцейськими не передбачена.

    Дії при викраденні застрахованого транспортного засобу:

    • негайно, як тільки Вам стане відомо про те, що трапилося, необхідно викликати співробітників поліції;
    • протягом строку, передбаченого КПК України, співробітники поліції повинні видати Вам документ, що підтверджуює відкриття кримінальної справи за фактом викрадення;

    Страхувальник повинен пам'ятати наступне: ніколи не залишайте (навіть якщо Ви виходите на декілька хвилин) документи на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і ключ запалювання\доступу в транспортному засобі, оскільки виплата страхового відшкодування у випадку викрадення здійснюється СК тільки при наявності документів на автомобіль (тех. паспорт, доручення) і повного комплекту ключів.

    Після документального оформлення страхового випадку Ви можете отримати консультацію безпосередньо у співробітників відділу врегулювання збитків ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО СТРАХУВАННЯ" за телефонами:

    • (044) 200 04 03
    • (044) 200 04 04 з 9:00 до 18:00
Контакти